Birk :)

Var i skolan idag, skoj skoj :D

När jag kom hem så stack jag ut med Birk, körde honom! :) Var eeeeeeviiiiigheeeterrrr s4en jag körde, men det var faktiskt jätte roligt! Roligare än jag minns! ;P

Han är jätte duktig, vet verkligen vad det hadlar om, träffade på en älg, är ni förvånade...?! Det är ju jag lixom :P

Jag träffar ALLTID på älgar, men denna blev rädd för oss och stack iväg. :)

Imorgon sk ajag nog också köra Birk, men så ska jag ju trän aRusse också, fast jag hinner båda, iaf om jag longerar Russe hemma eller ngt. för jag vågar mig inte ut efter fem tiden ! :O

Nu ska jag fortsätta med Tyskan.... ska skriva minst 10 meningar om valfri stad, och jag valde Stockholm fö rdet är enklast :P men jag kommer bara på 9 meningar, och jag vill iaf ha 12..! :O
Och sen vet jag inte om vi har glosor tills imorgon!? Regina sa att vi behövde kunna dom  när vi har prov (V.48)
Så lika bra att träna på dom, sen ska  jag översätta en text med........
HJÄLP! :O Tyska alltså...

kram på er<3<3<3


  Min sötnows<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0