...

Imorgon ska jag, Lollo och Jacob till Torp :) Vet int eom Eddie också ska med...  Sak bara in en liten stund, lollo ska  ha webbcam (stavning)  och lite annat, får se om jag köper ngt, ha inga pengar just nu...:( jätte trist!

På Tisdag ska vi till Veterinären med Prinsessan, ska ju rida henne inför veterinären, hoppas, hoppas, hoppas att hon blivit bra och kan börja sättas igång!
Sen efter veterinären så ska jag upp till Marita och rida Jolly :) Hon har varit halt ett tag och jag har fått börja sätta igång henne, sen blev det ju lixom ett snabb jobb i Lördags...... (Fucking älg!!)

Men nu är hon nästan helt igång, och på Tisdag ska n få springa av sig lite, dom vill inte att hon ska för hårt, men hon har en MASSA  energi :)

Nu ska jag måla naglarna, vet inte riktigt vilka färger, kanske tuskosa, och så klistrar på rosa eller silvriga "Diamanter"?! Jag får se....;) :)

kram<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0