fucking väder!

Asså allvarligt!? Faan vad mycket snö det är ute nu! :O hade  snöbolls krig i skolan , roligt roligt :)  Men blöt som in i helvete! Sen var Maria här, gjorde klart vårat NO arbete, om Pandan, jag har fixat bilderna och så, och jag är ju som jag är...... så det är lite oseriöst på ngt ställe.... får se om Kaj tar bort den delen :P

Nu sk ajag ut i stallet, måste skotta gångar och skit.....:( Bläääää!!

jag och Maria gick av  bussen ute vid affären för att prata med Rolf om att stå och sälja med klassen där på julmarknaden, så fick gå hem = kallt som FAAAN!! 



                         
                            
hihi, ansiktsuttrycket!?                                    Bästa Maria!<3

JÄVLA snö ( älskar egentligen snö, men det är så jobbigt när man har häst...!)

kram på er, får se om jag blogar ikväll...<333


Kommentarer
Postat av: marialund

ser ut som en gammal kärring....

du missa en av världens bästa idrottslektioner idag med linnea! Svettigt efteråt!! ohooohoh en grej till, du ska jobba med andré och sebbe på en idrottsuppggift vi har fått. :)

2010-11-16 @ 21:36:10
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0