Stackars sessan<3<3

Var hos veterinären idag, longerade bara och det var inte jätte hälta, jag kunde int ese ngn, men det kan bero på att jag longerad eoch då blir lite snurrig...(aa) men hon var inte helt bar iaf, och hon har fått 3 behandlingar och man ska inte ge mer
 
 Men nu ska Mary stå till Februari/ Mars, och så får vi se om hon blivit bra, ifall det är en skada som behöver låång läketid, om hon int eär bra, så få rvi se vad vi gör ;( ;(

Stackars min lilla prinsessa!<3<3

Nu får hon ha stor hage iaf, och får vara som en "normal" häst igen, och då är hon glad:) hon går ju lixom int eoch har ont hela tiden, utan det är det att hoppningen och så gör ont för henne:(

Min sessa ;(<3<3

  I love you<3<3 :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0